Radical PR6
Pl | Snr | Förare | Land | Klubb | Ort | Fordon | Pl i klass | Sn. varv | Tid | Varv | Diff | Anmälare |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | Robert Helling | SWE | KAK | Växjö | Radical PR6 | 1, PR6 | 01:11.147 | 15:52.899 | 12 | ||
2 | 6 | Jesper Westerholm | SWE | Uddevalla KK | Stockholm | Radical PR6 | 2, PR6 | 01:11.816 | 16:07.836 | 12 | 14.937 | |
3 | 43 | John Eriksson | SWE | KAK | Uppsala | Radical PR6 | 3, PR6 | 01:11.609 | 16:07.872 | 12 | 14.973 | |
4 | 4 | Marcus Jönsson | SWE | Hyllinge MS | Östra Karup | Radical PR6 | 4, PR6 | 01:12.569 | 16:12.571 | 12 | 19.672 | Marcus Jönsson Racing |
5 | 11 | Simon Hultén | SWE | KAK | Linköping | Radical PR6 | 5, PR6 | 01:12.294 | 16:16.043 | 12 | 23.144 | |
6 | 29 | Tobias Alriksson | SWE | Nybro AC | Målerås | Radical PR6 | 6, PR6 | 01:12.966 | 16:16.681 | 12 | 23.782 | |
7 | 21 | Oskar Andersson | SWE | Wäxjö MS | Växjö | Radical PR6 | 7, PR6 | 01:13.392 | 16:28.21 | 12 | 35.311 | |
8 | 20 | Lukas Sundahl | SWE | Anderstorp RC | Kalvsvik | Radical PR6 | 8, PR6 | 01:12.168 | 16:36.932 | 12 | 44.033 |
Radical Prosport Cup
Pl | Snr | Förare | Land | Klubb | Ort | Fordon | Pl i klass | Sn. varv | Tid | Varv | Diff | Anmälare |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 98 | David Björk | SWE | Västerås MS | Västerås | Radical Prosport | 1, RPC | 01:12.815 | 16:13.263 | 12 | ||
2 | 84 | Johannes Gabrielsson(Pettersson) | SWE | Linköpings MS | Linköping | Radical Prosport | 2, RPC | 01:14.017 | 16:26.155 | 12 | 12.892 | |
3 | 81 | Simon Bergewing | SWE | SMK Örebro | Kumla | Radical Prosport | 3, RPC | 01:14.851 | 15:11.349 | 11 | DNF |
Pl | Snr | Förare | Land | Klubb | Ort | Fordon | Klass | Snabbaste varv | Tid | Varv | Anmälare |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DNF | 97 | Emelie Liljeström | SWE | SMK Västerås | Västerås | Radical Prosport | RPC |
Snr | Förare | Fordon | Klass | Kommentar | 20 | Lukas Sundahl | Radical PR6 | Radical PR6 | Stop & Go p g a påkörning av annan deltagare + 20 sek tillägg p g a ignorering av Stop & Go |
---|