Continental Oldtimer Festival Anderstorp 1993
Classic Formula, Startlista
Klass
Formel Ford 1600cc
Formel Vee
Formula 3 1000cc (64-70)
Formula Junior F
Förkrigsbilar A-D
G4b GT/GTS E2 2000cc
G5 GT/GTS E2 ö 2000cc
GT/GTS-65 GT6 E2 1601-2500
Nordisk Special
SAKNAS
Tävlingsdatum
Söndag 6 juni 1993
Snabbaste varv
Ej specificerad
Tävlingsledare
Peter Sanell
Tävlingssekreterare
Yvonne Svensson
Snr | Förare | Land | Klubb | Ort | Fordon | Pl i klass |
1 | Per-Owe Söderberg | SWE | Karlskoga MK | Karlskoga | Lotus 69 | 0, FF | 2 | Göran Anderberg | SWE | Hyllinge MS | Helsingborg | Lotus 61 | 0, FF | 3 | Bo Strander | SWE | RHK | Stockholm | Hawke DL2A | 0, FF | 4 | Paul Ainsar | SWE | RHK | Stockholm | Dulon | 0, FF | 5 | Bo Jonasson | SWE | | | Merlyn Mk20 | 0, FF | 6 | Anders Lindskoug | SWE | RHK | Helsingborg | Lotus 61 | 0, FF | 7 | Mats Linde | SWE | RHK | | Merlyn Mk20 | 0, FF | 8 | Sten Roland Svensson | SWE | Hyllinge MS | Landskrona | Merlyn Mk20 | 0, FF | 9 | Åke Axelsson | SWE | RHK | Järna | Lotus 51B | 0, FJ/2 | 10 | Kent S Olsson | SWE | | | Swebe | 0, F3/2 | 11 | Ingemar Ahlqvist | SWE | | | Austin | 0, A-D | 12 | Magnus Ahlqvist | SWE | Växjö SVK | Rydaholm | BMW | 0, NSP | 15 | Erik ”Karlsson på Taket” Carlsson | SWE | SMK Trollhättan | Trollhättan | SAAB FJ | 0, FJ/2 | 16 | Bengt-Åke Frelin | SWE | Nässjö MK | Nässjö | MG Magnette | 0, A-D | 17 | Stig Andersson | SWE | SSK | Stockholm | Bugatti T37A | 0, A-D | 18 | Roland Haraldsson | SWE | RHK | Borås | Riley 9 Brooklands | 0, A-D | 19 | Christian Plesner | NOR | NSK | Oslo | Ferrari 250 GT | 0, G5 | 20 | Øystein Hagfors | NOR | NSK | Oslo | Lancia Aurelia | 0, G4b | 21 | Håkan Håkansson | SWE | RHK | Oxie | Maserati Mistral | 0, SAKN | 22 | Paul Fredin | SWE | | | SAKNAS | 0, FV | 24 | Rolf Myrén | SWE | | | Alfa Romeo 1900 CSS | 0, GTS6 E2 | 25 | Roy Palm | SWE | Växjö SVK | Tävelsås | Morgan +4 | 0, GTS6 E2 | 51 | Gösta Karlsson | SWE | Varbergs MK | Varberg | SAAB FJ | 0, FJ/2 | 52 | Carl-Magnus Skogh | SWE | Åmåls MK | Håverud | SAAB FJ | 0, FJ/2 |